2012-02-09

Godmorgon solstrålar. Är hemma idag också men det blev inte så lång sovmorgon som igår. Idag fick jag gå ut med vovven på morgonen (mamma och pappa är på väg till vår härliga huvudstad). Var inte ute på hela dagen igår så det va väldigt skönt att få komma ut i den friska luften.

Idag ska jag åka in till skolan för att hämta min studentmössan som kom i förrgår, men jag va så jäkla clever så jag glömde ju den i skolan. Det va la bara för jag hade så bråttom efter att jag hade haft ett så kallat "prov" och bara ville hem till sängen..
En bild på mössan kan ni få senare eller imon! Måste bara hämta min bäbis först innan jag kan ta bilden. Och men bäbis menar jag min mobil som har blivit till en helt ny Iphone. Wiiiie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback