4 Februari 2012

Hej på er. Hur mår ni? Idag är jag riktigt trött. Går dagen hade kunnat bli lite bättre men det blev som det blev. Vart lite småtråkig men det får man väl ta ibland. Var på förfest hos Josse och där va det som det alltid är med dom, galet. Gick till Amor och Centrum på kvällen och ja vad har jag att säga om det, inte ett skit. Det va ju dock roligast på Amor, centrum va riktigt tråkigt igårkväll. Ingen bra musik, inga snygga killar ;) och knappt nått folk. Hallå eller, bara för det är kallt ska man inte sitta hemma och deppa. Kom igen Jönköpingsbor, lev livet lite!! Tråkmånsar!

Nu ikväll blir det bara en massa mys framför Gossip Girl så jag kommer nån vart. Vill så gärna börja med O.C snart, så jag får väl ligga uppe på nätterna och titta på GG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback