Dags för första dagen!

Godmorgon sunshines!! Sovit gott? Inatt kunde jag iallafall sova "normalt" somnade typ elva, väldigt tur att jag ska gå en bit till bussen så hinner jag piggna till.
Idag är det då första dan på praktiken. Jag är inte så nervös nu men det kommer väl så småningom..  (a)
Som jag sa igår blir det ju inte så mycket bloggande idag, men resten av veckan tänkte jag typ lägga in tidsinställda inlägg så slipper det bli så tråkigt.. :) 

Ha en kanon Tisdag allihopa!
Puss♥

Nyvaken Daniella!


Kommentarer
johanna säger:

jag tänkte starta en tävling på min blogg, och nu har ni chansen att vara med och bestämma vad ni vill vinna!

gå in på http://johannamatildah.blogg.se/2012/february/tavling.html och skriv vilket du helst skulle vilja vinna :)

2012-02-22 | 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback