Good Feeling!

Hejsan på er! Allt bra? Med mig är det kanon. Idag hade jag praktik från 10.30 - 17.30. Chefen ringde och väckte mig vid 09.20 i morse och frågade om jag kunde komma in tidigare och hjälpa henne (skulle egentligen börjat 15 och slutat 20). Så snäll som jag är gick jag upp, gjorde mig klar sen skjutsade mamma in mig så jag var inne lite innan halv elva. :) Men vad gör man inte för dom? Så kul att ställa upp för nån som blir så glad när man kommer! :) + i kanten också att jag trivs sååå sjukt bra! Blir jämt glad när jag kommer/är på väg och ledsen när jag går. Man får ju träffa sådanna underbara kunder varje dag, en helt underbara känsla!

Så idag efter praktiken mötte jag upp Amanda och Jojjo. Vi satte oss på Espresso House en liten stund och drack Chai Latte. Det sitter då aldrig helt fel! Dagens höjdpunkt varje gång man kommer till praktiken. Det är så jag börjar dagen för att sen klara av den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback