Hålla mig sysselsatt

Pappa kom ner med en stor överraskning, bokstavligt talat en stor överraskning. Alla hjärtans dag kunde inte sluta mycket bättre än en mysig filmkväll med Ellen. Pappa var ju tvungen att komma ner och göra den ännu bättre! Imorgon kan jag säga att jag kommer vara sysselsatt med arbete. Nu kommer det en bild på den otroligt stora överraskningen.

SUPRIIIIIIIIIISE!!!


Varje flygblad ska ligga i varsin påse, och det är mellan 700-800 flygblad. Jag kommer verkligen ha en otroligt rolig dag imorgon. Det bästa är att jag och pappa ska gå runt på Torsdag och dela ut alla :D Men ett bar sätt att tjäna pengar på i alla fall ;)

Hörs imon fina läsare.
Hoppas ni haft en fin och mysig dag. Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback