Hoodie Buddie

Heejsan alla goa och glada. Förlåt för dålig uppdatering idag och igår.. Känner mig riktigt handikappad när jag inte har min Iphone längre, jag brukar ju blogga från den när jag är i skolan då jag inte har tillgång till någon data..
Men det har inte hänt alls mycket idag för min del.. Hade fotografisk bild i skolan, eftersom vi har individuellt val på måndagar. :) Den lektionen va lite speciell, satt med massa tidningar o klippte ut massa bilder (eller massa och massa det blev två bilder för min del..) för vi skulle göra ett collage om vad vi brinner för..typ.. Jag har ingen aning om vad jag brinner för... Så jag hade lite problem med att komma på vad jag skulle göra för nått så det fick bli sommar. Kul liksom..?

När jag kom hem la mig direkt i sängen och satte på 90210. Somnade halv 2 inatt, eftersom jag vände på mitt dygn under lovet kunde jag inte sova inatt. Jag blev väldigt förvånad att jag orkade gå upp klockan 06.30 idag...
Men i allfall när jag kom hem läste jag lite på Paows blogg (hon skrev ytterligare ett inlägg om sina hood tröjor) och jag är så kär i hennes egna hood tröjor... Jag är så sugen på att köpa en sån! Men är det nån av er som äger en sån? Funkar det bra, assa hörlurarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback