Mysigt gosigt och helt underbara!

Är hemkommen från en biokväll med Ellen, Linus och Anton. Lite spontant men det är alltid lika kul, ikväll blev det "En gång i Phuket" och jäklar va bra den va. Hade bara lust att ta tag i Peter Magnusson och kyssa han rakt på munnen! Nu är jag helt förälskad på nytt. Är det ens acceptabelt, det är väl säkert bara jag i hela Sverige eller rättare sagt världen som skulle vilja ta tag i hans fejs och kyssa honom. Eller? (a) Istället för att bli (för stunden) förälskad i unga snygga killar som är med i alla ungdomsfilmer så kommer jag med "Peter Magnusson" hahaha Oh my god!! Jag är helt rubbad...

Men nog om detta (GLÖM ATT JAG NÄMNDE DET!!), idag fick jag med ett par mysiga och gosiga tofflor hem från Åhlens (50:-) . Helt underbara är dom. Tyvärr fanns det inte rosa så det fick bli ett par röda. Men dom är lika mysiga ändå. Så nu ska jag mysa ner mig i sängen med dom!


Sov så gott mina fina läsare!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback