Sak man gjorde som liten

Hittade denna roliga Sms listan på Dessies sida och kom ihåg då jag precis startade min förra blogg att jag också gjorde en sån lista. Ganska små roligt faktiskt.

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
”Jaaa, tänkte på den filmen också!”

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
”Jaha, trodde du skulle med mig och elin till A6 nämligen”

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
”haha, ah o vi ska vara där så är det ju ganska svårt eftersom han liksom bor där duvet”

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
”Elin?”

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
”Ja men det är ju bra!”

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
”när o var?”

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
”Kan man lugnt säga vaa!”

8. Vad vill du höra mest av allt?
”okej”

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
”Nej.”

10. Din romantiska replik?
”Är bion bra eller?”

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"haha, nu ska inte du vara sån"

(Detta va min allra första mobil, jag och mina kompisar kallade den för "Mens telefonen". Med tanke på att det va en Siemens mobil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback