Varm om mitt ♥!

Gud va glad jag blev nu när jag skulle se hur många det som har läst/kollat igenom min blogg idag. Jisses vad det har höjts. Blir så sjuuukt glad!♥♥ Ni är så fina som läser eller bara kolla igenom. Skit samma vad ni gör, blir bara så glad att se att det är så många som läser (även om det är dålig uppdatering)! Så nu kanske jag kan ändra på det så kanske vi kan fixa in lite mer läsare!? Nu har jag ju fått tillbaka min Iphone, så jag kan ju bligga via den appen. Men den krånglar så mycket, ibland kan jag inte få upp några bilder!? :S Nån fin människa där ute som vet varför den håller på så? (a)


I det fina vädret som vart i Jönköping idag har jag haft praktik, åh hjälp vad mycket folk det kom. Underbart!! så vi haft fullt upp, men det är alltid lika roligt! Efter praktiken åkte jag in till "Ladan" och mötte upp Amanda och Jojjo för att titta på Hockeyn. Men det va la inte så mycket att se, dom förlorade ju! Jäklar Hv asså!!

Men detta inlägget får nog avsluta denna kvällen. Ska snart sova hade jag tänkt, får la bli ett till avsnitt av 90210 innan jag lägger ner huvudet på kudden!
Ha en kanon kväll! Massar pussar!♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback