Känner mig på topp!

Har nog aldrig känt mig så här glad på jätte länge. Känner att jag orkar mer, att jag vill mer än vad jag gjorde innan. Vet inte alls vad som hänt men det känns helt kanon. Har ni nån gång kännt att ni kommit ner i en svacka då ni verkligen mår skit dåligt, ni kan inte prata med nån om dina problem, ni kommer till skolan/jobbet som en helt annan person, ni bryr er inte ett dugg om vad som händer runt omkring utan bara på det som händer just dig? Så har jag kännt ett bra tag nu. Och idag (känns det som) har allt vänt upp och ner. Underbart!

Så ikväll blir det en lugn och mysig kväll framför One Tree Hill med tända doftljus. Ska bara ta det lugnt och inte tänka på nått.


Kommentarer
ap english essays säger:

In the future you can open your own shop

2012-02-05 | 17:40:46
Bloggadress: http://english-essay-writing-help.org/price.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback