Tips!

Godmorgon!! Sovit gott? Vet inte riktigt hur jag ska svara på den frågan. Har vaknat varannan timma inatt av att det har varit hur jävla varmt som helst :O Ändå sov jag med öppen dörr!! Oh God help me! Nej jag är inte religiös eller något men vem ska jag annars be om hjälp från? :(

Igår la jag ju på lite ansiktsmask, det va hur skönt som helst. Tror jag ska ner till stan och köpa mer imon :) Har ni några tips på bra ansiktsmasker som luktar gott? :) Är helt beroende av det just nu så måste ha mer mer mer!
Jag har iaf ett litet tips till er som har en hy som är torr och blir lätt skadat som min. Jag använder på kvällarna en nattkräm från Mary Kay som hjälper jätte mycket. Krämen är ganska fet så du behöver inte mycket att smöra in med. Men hyn blir verkligen len och fin. Pröva gärna den:) Jag är jätte nöjd!


Kommentarer
MADDISENJ säger:

Mary Kay har väldigt bra produkter

2012-01-07 | 22:36:28
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback