The First Cut Is The Deepest

Okej, solen skiner och jag sitter inne och tittar på Vampire Diaries. Hur udda är man inte då? Men ska fixa håret aldelles strax, anledningen till att det blir så få inlägg om dagen/veckan är för att Blogg.se appen fungerar inte i min mobil... Varför det har jag ingen aning om.. den har varit ganska krånglig ett bra tag, bara jag som är lat och inte orkar göra nått åt saken ;)
 
Vad händer annars då?
Jag ska som sagt strax fix tilk mitt hår innan min kära vänner kommer på besök. Linus hade lust att baka idag så vi ska ha en picknick, jag Emelie Linus och Anton. Under klänningen får det bli bikini, för ikväll ska det badas för första gången i Sverige i år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback