Turkiet, Alanya 2012

Hejsan sötnosar, allt bra? Själv mår jag toppen och har en "familjekväll" (utan mamma). Inatt kom jag hem från Turkiet där jag har varit med fyra tjejkompisar i en vecka. Det har varit en helt sjuk vecka med både alkohol, sol och bad. Världens roligaste resa, och fler ska jag göra. Det var verkligen inte sista gången jag åkte till Turkiet. Nästa gång kanske det kan bli lite mer upptäcksfärder. Imorgon kommer jag igång med jobbet igen, ska bli skönt att börja jobba efter ett långt uppehåll från stationen :) Mammi kommer hem imorgon också, får se om jag hinner med att träffa henne innan jag sticker :)

Tänkte lägga upp lite bilder från våran vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback