Gaah damp är vad jag har

"Så nu kanske jag kan ändra på det så kanske vi kan fixa in lite mer läsare!?"
Aa jo men sure, det ser man hur det gick... Kanske inte ska "lova" nått nästa gång för då jag håller det åtminstonne...
Men idag blir det ett inlägg iallafall, tror det eller ej!
Jag ligger just nu i min sköna säng, helt slut i kroppen. Ska bli skönt med lite sovmorgon imon (är ledig hela dagen) men jag saknar praktiken redan nu... Är det ens normalt? Jag blir jätte glad när jag går hemmifrån till praktiken, sen blir jag typ "ledsen" när jag åker därifrån..? Jag skulle nog kunna jobba 24/7 där till och med sova på caféet.. Får man ens det? Jag vill jobba hela tiden!! Men som tur var så har vi 5 veckor till! Dessa 2 veckor har gått ruskigt fort.. Känns inte normalt.. Det får inte gå så fort! Jag börjar bli rädd..

Okej, min rädsla kommer nog inte från det.. (från det ena till det andra), ligger typ ihopkuren (sitter "dom" orden ihop?) och tittar på One Tree Hill (de nya avsnitten) och får typ DAMP. Jag tänker inte säga något ifall det är nån utav er läsare som inte har sett dom, men ni som har det förstår nog mig... Och ett tips till ER som inte sett dom TA TAG I DET!



Puss:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback