Vad händer då?

Är nu hemma efter praktiken. Slutade senare än vad jag brukar, blev en del att göra i slutet:)

haha va så klockrent idag. Om ni missade det så verkligen SPÖ regnade det idag, och innan dess var det soligt och skönt så det va ju en del utav kunderna som satt ute och tog med sig dyner och kuddar för att ha nått mjukt att sitta på. Sen öppnade sig himlen och vi tänkte ju inte mer på det.. Sen bara "HELVETE!!" aa det va bara att gå ut i haglet och hämta alla dynor;) tror ni man blev blöt eller?
Så nu sitter jag hemma i mjukiskläder och ska mysa lite vovven framför BB innan jag går och lägger mig:)
Puss❤


Kommentarer
Jessica säger:

Hej!

de är så här att jag letar efter en brun väska med fransar från hm och var inne på nätet och sökte lite och då kom din blogg fram ochg det visade sig att du har precis en sån väska som jag letar efter :D . väskan har du lagt på din blogg 2011 04 18 och inlägget heter älskar fransar..

det jag undrar är om du har väskan kvar och om du vill sälja den till mig i såfall???? hör av mvh jessica

2012-03-31 | 11:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback