Afterwork med brudarna!

Godkväll i stugan! Är ni vakna? Undrade faktiskt innan vad jag gör uppe så här sent, men jag är faktiskt ledig imorgon så då får man vara uppe länge (det har min mamma sagt).
Ja, vad har hänt idag mina vänner? Själv har jag jobbat sen vid 16 drog jag och mina pinglor iväg på afterwork på O'learys. Det var huur mysigt som helst och riktigt god mat! Vin blev det till maten, satt verkligen inte fel! Det blev till och med två glas. Ouuupsi(a)
Efter besöket där drog jag tillsammans med Amanda hem till mig för lite sleepover, har precis kollar klart på filmen "LoL", åh denna underbara killen! Vill bara åååååh! Och nu har jag en stor snarkandes tjej bredvid mig.. Herregud, denna människa alltså;) så det var lite "kortfattat" om min kväll.
Puss


Kommentarer
Rebecca - Try to be yourself ! säger:

Hej!
Nu är veckans blogg igång på min blogg. Bara att kommentera så har du chansen att synas på fredag i min blogg:D

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/october/vinnare-ny-omgang-for-hostlovet.html#comment

2012-10-31 | 13:05:50
Bloggadress: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback