Promenad genom skogen

Hejsan mina fina läsare. Nu var det ett tag sen jag bloggade, igen..
Hela denna veckan har jag jobbat så hade gårdagen och idag ledigt. Och igår skulle jag och Emelie ha en disneykväll men det blev ändrade planer när Linus kom, då blev det American Pie istället. Inte förvånad nånstans.. Kan väl säga att efter halva filmens gång låg alla tre i min säng med mobilerna, sociala gänget eller vadå? ;)
 
Idag vaknade jag vid halv tolv (!?!?!), det va verkligen inte går jag sov så länge! Gick ut en lång sväng med vovven och nu ligger jag med datan i knäet och kollar på 16 and pregnant åh gud vilka söta bäbisar! puttinuttiga!!

Tog en fin höst bild på Fenya i Tabergs skogar. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback