Helgen

Sorry för dålig uppdatering i helgen.

Lite sammanfattning om hela helgen

Fredag!

Slutade jag typ kvart i 11 sen väntade jag lite i skolan för jag skulle på möte, åkte direkt till Bella efter.
Så åkte vi in till stan efter en stund för jag skulle köpa en present till min bror men den höll inte länge.
hehe. Bela åkte hem o Pappa kom in en sväng till stan så gick han o jag till Piren och köpte glass (a) Åkte in till stan igen så fort jag kom hem för jag skulle möta emelie o Malin på A6 sen träffa Tobbe, Anton, Martin sen en tjej Tova :) Gick ner till Vätternstranden o aah gjorde ingenting.





Lördag!
Grattis Bror, 13 år !
Bella kom till mig vid 11 typ, gjorde vi en tårta till min bror.


Åkte till Lovelake med Bella o Ellen på kvällen. Men vi åkte först hem till Bella för att göra iordning. Och mös lite med henne lilla pluttis hund, Tindra.


Grillningen



Sov hos Bella inatt, Sen annars idag har jag bara jobbat och ska snart in i duschen sen titta lite på tv o sova tidigt ikväll. E helt slut. Men man får tagga skolavslutningen på Torsdag !! :D:D ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback