Älska Mary Kay.




Hejsan på er! Ska bara skriva ett snabbt inlägg innan jag och Amanda går och lägger oss. Har haft en kanon kväll, gick jätte bra :) Tjejerna va jätte duktiga ;) Har tyvärr inga bilder :( buhuu!

Men tänkte faktiskt tipsa er om två produkter från Mary Kay. Så bra! Började med det för nån vecka sen och älskar det redan! Köpte faktiskt en puderborste också, så sjukt bra. Inga hårstrån på bröstet längre ;) så skönt!
Köpte ju två ansiktsprodukter, en återfuktande och en rengörning :) Skit bra är dom! 

Jag som har fet och torr hy så funkade den jätte bra. :)


Kommentarer
Lisa säger:

Hej! Jag har en frågestund i min blogg, skulle vara super om du kunde kika in och ställa några frågor! :)

2011-06-23 | 19:01:38
Bloggadress: http://liisaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback