Först dagen på lovet

En dag har gått på lovet men det känns inte som om man har lov. känns som man har typ nån studiedag och måste sitta hemma och plugga. (brukar vanligtvis inte sitta hemma på studiedagar och plugga!?)
Men det har jag gjort idag, teori då såklart.! Har hunnit övningsköra idag också. Sov hos Emelie inatt (hon va för rädd att sova själv efter att vi hade tittat på Paranormal Activity 2 hemma hos elin) så hon fick äran att åka med mig idag.

I fredags va vi ute, va först hemma hos Elin och förfestade. Jag sov såklart hemma hos henne, myspys. Eftersom vi vaknade så sent så beställde vi hem mat från pizzerian, extra god frukost ;)

Jag och Ellen i fredags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback