Shopping i Gällstad (Lager 157)

Godmorgon. Detta är då ett tidsinställt inlägg eftersom jag förmodligen ligger och sover. Börjar 15.00 idag och slutar 23.00. Vi praktiserar ju nu varje Torsdagar och Fredagar, nu är det bara  veckor kvar. Ska bli skönt med lite lov. Ni som inte vet så praktiserar jag på Scandic Portalen här i Jönköping. Trivs jätte bra. Imorgon ska jag äntligen få stå i receptionen. Lite roligare än att städa lokalt och rum ;) 

Menmen, detta inlägget ska handla om min shoppingen i Gällstad i måndags hade jag tänkt. Åkte dit med Mamma och Lillebror lite efter lunch. Övningskörde dit, jag typ bra.. ;) 
När vi väl va där så skulle ju jag först och främst titta på skor, men så som det alltid blir när man går i affärer och hittar allt annat än det man egentligen ska köpa så blev det inga skor.. Utan det blev istället en pälsväst, ett par jeans, ett par leggings och en halsduk. 

Kommentarer
alice säger:

så lite så!

2011-10-13 | 19:22:18
Bloggadress: http://aaliceandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback