Städat bilen måste va det roligaste som finns....

Tyvärr har jag ingen bild på beviset men tillochmed mamma blev imponerad. Då är man nog grym på att dammsuga asså? Eller? Men det är sjukt skönt att ha det gjort, så belönar mig med att ha en myskväll med mig själv framför Breaking Dawn.

Igår i skolan blev vi ÄNTLIGEN färdiga med våra tre lakan till studentflaket. Det som bara behövs göras är att måla lite med målarfärg på ena lakanet sen är det finito! Så jäkla skönt och sjukt taggade är vi ! Nu är det bara utspringningslåten som ska fixas sen får studentdagen JÄTTE GÄRNA KOMMA!!
Vi blev la klara runt 17 tiden i skolan, direkt efter drog vi hem till Elin och lagade god mat. Friterade pommes, chilli cheese och lökringar + hamburgare. FETTON ÄR VI ALLIHOPA ALLIHOPA!


Kommentarer
E M E L I E säger:

sv: åh tack söta du!



härligt att göra, allt är bra med mig också :)

2012-04-25 | 20:22:59
Bloggadress: http://emeliejosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback