Igår hade vi lite att göra!

Igår vid 20:23 fick jag äntligen lov. Ska bli skönt att få göra lite arbetsuppgifter från skolan som man ligger lite efter med. Inte så lätt att fråga läraren om hjälp när man inte är skolan. Men idag hade jag tänkt att fortsätta skriva min uppsats om Doping. Sen om en timma drar jag in till stan för att träffa Elin. Det blir nog en spelkväll hemma hos henne. Så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt utan tjat från alla håll och kanter. Ikväll har vi bestämt att vi ska ha avstängda mobiler för ikväll är det bara vi + Ellen och kanske Filip :) Så ingen stör oss.

Igår kväll va vi ju här, jag Elin Filip och Ellen. Vi skulle börja med en spelkväll men det slutade med att vi åkte ut till Falks Grav för att skrämma Elins syster och hennes kompisar. Men det lyckades vi inte med :(


Kommentarer
E M E L I E säger:

Hej, kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig lördag. Allt bra annars? :)

2012-03-31 | 15:57:21
Bloggadress: http://emeliejosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback