Regn, regn o regn

Aaaah självklart.
Denna veckan kommer det regna hela tiden, skulle inte förvåna mig. Det va ju sånt sjukt skönt väder förra veckan. Men ne det blir det ju inte nu då, ne :( inte roligt, ville ju sola och "fylla" i det som blev vitt förra veckan ;) hahaha fy va ont jag hade



Idag så städade vi i köket i skolan, usch jag gillar inte att städa där så äckligt :(
Men det va den sista gången i det köket på länge, kommer ju ha konditori en gång i veckan nästa termin.
Eftersom jag ska läsa inom Hotell :) kommer bli jätte roligt.

Nu e det bara en skoldag kvar :D
Så sjukt skönt !
O Sommarlov med massa sol o bad med de bästa
Och sen Jobb så klart :) hihi

Men nu ska jag lägga mig i soffan o mysa med Fenya


Kommentarer
miiah säger:

ajajaj på den bilden :P



sv: allt e toppen idag, är jätteglad o pepp inför ikväll =) dudå? :D kram

2010-06-07 | 16:13:38
Bloggadress: http://miijauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback