Studiebesök på Scandic

Kom hem för en liten stund sen.
Vi hade skolval idag, gissa vad jag röstade på? Nej inte SD (Sverige-demokraterna), utan Kristdemokraterna. haha. Visste inte själv att jag skulle välja det men blev så nervös när jag kom in att jag bara la i lappen i kuvertet :O . haha.
Efter skolan, eller vi va på studiebesök på Scandic först, så kom mamma och hämtade mig så åkte vi direkt till A6 för hon skulle köpa en vinterjacka till mig :D hihi
Ska ta på mig lite mjukis och sen dra mig ut till Barnarp, det är match. Ska dock inte vara med. Får bli nästa gång :)
Ha en kanon kväll :)
Puss och Kram !

Kommentarer
maria - foto fööfään ! säger:

fin blogg du har! :)

2010-09-15 | 17:13:59
Bloggadress: http://sloarez.blogg.se/
miiah säger:

sv: okej härligt :D duktig med plugg! ikväll tar jag det bara lugnt, ska diska iaf :P har haft en suuperlång dag så är sjukt tröt nu, haha! kram

2010-09-15 | 19:17:09
Bloggadress: http://miijauh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback