Nu ska granen fram

Har suttit en stund och skrivit ner mitt PM till svenskan imon, vi har det muntliga nationella imorgon bitti och jag typ suger på detta. Kommer bara läsa igenom pappret och sen sätta mig ner som en hösäck. Och vem gillar att stå framför typ HALVA klassen och läsa, kommer ju skita på mig där framme när jag har typ 45896 ögon stirrandes på mig. Kanske inte så många men 16 då.

Ikväll ska granen fram här hemma, då blir det äntligen julstämning. Kom ihåg Fenyas första jul här hemma då kunde man inte ha glittret i granen hängandes, utan det blev helt plötsligt en leksak till hundar.
Nu ska jag mummsa i mig lite rocky road och klä granen. ha en toppen kväll fina läsare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback