Det lät roligare när man läste det från pappret...

Jag är hur trött som helst och hade först tänkt att strunta i o blogga idag också men jag skriver ett litet inlägg för er skull. 
Jag är som sagt redo för att gå och lägga mig, men ska först skriva några recept till drinkar som vi ska göra tills nästa barteknikslektion. I Måndags fick vi ett häfte på 5 sidor om bara likörer, av nån anledning så ska vi kunna ALLA utantill? Det roliga är att vår lärare inte ens vet vad hälften heter och vad de har för baser, sen ska vi lära oss alla under en viss tid. Ja hej ja, sure! Good luck with that! En del lärare är dummare än vad dom ser ut.. ;) 


Nu ska jag ta mig till sängs. En dag imorgon också och då ska det jobbas! 

NattiNatti!

Kommentarer
Jojjjjohs.se säger:

Läget? :)

2011-09-29 | 19:40:37
Bloggadress: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback