Jag om si så där 10 år...

Usch, inget vidare bra väder ute idag. bara regnar och blåser hela tiden.. Märks att hösten är på väg. Bladen har tillochmed börjat ändra färg från grön till röd. vad tycker ni? Ska vi börja låta hösten komma? Fast, säger man nej så kommer den ändå så det är la bara att acceptera. Längtar som satan igen till sommaren.. Kunde man inte typ göra så att klimatet ändras. Så att vi får det vädret som typ Los Angeles ha? Och så kan dom jääättte gärna få vårat klimat. För mig spelar det ingen roll vem som får vårt skit väder bara vi i Sverige får något bra lands väder.. ;) 


Ja, just det. Jossan hittade en bild på mig, eller ja en bild på mig om 10 år. Hoppas jag, var riktigt snygg på den bilden. Shit! Varför satsar jag inte som modell...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback