En riktig härlig baksmälla

Igår va det en riktigt rolig kväll och det får man väll sota för idag. Blåmärken över hela kroppen nästan, jäkla trappa som skulle vara i vägen när jag skulle ner och dansa. haha det borde nog sett jäkligt roligt ut för de andra som typ hjälpte mig upp från trappan och för dom som va runt omkring...

Ikväll blir det en lugn kväll, har bestämt mig för att jag ska ha några vita helgen framöver. Får se hur länge det håller, ett bra tag hoppas jag!
Melodifestivalen får hålla mig sällskap ikväll och förmodligen Filip och Ellen :)

Ha en fin lördag mina kära läsare!
Puss♥


Kommentarer
EMMAS!- alltid tävlingar säger:

sv: hihi okeej :D

2012-02-18 | 20:34:10
Bloggadress: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback