ÅRET 2011.

Va inne och läste några bloggar och eftersom jag är URSEL på att uppdatera min blogg så tänkte jag svara på dessa frågor om 2011 som jag hittade på Rebeccas blogg. Jätte söt tjej som jag känner, gå in och läs hennes blogg vettja :)

Hur har året 2011 varit för dig? - Förmodligen kommer 2012 bli bättre!
Bättre än förra året?  - Ja absolut!
Har du träffat några nya vänner? - Många underbara vänner!
Någonting du aldrig kommer glömma 2011? – Det som hände 2011 stannar vid 2011…
Har du flyttat under år 2011? - Nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar? – ehm… jag under 365 dagar har man nog hittat en del!
Isåfall vilken? – Ska jag skriva upp alla kommer jag tillslut skriva en roman!
Har du druckit alkohol? – Ja, om jag inte minns fel ;)
Har du rökt? – Japp, och det ångrar jag!!
Har du snusat? – Blääää usch nej, luktar ju bajs.
Har du kysst en främling? – Ehm.. Aa


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? – Den har la varit bättre
Hur många var du riktigt kär i ? – Under 2011, 1 faktiskt.
Har du varit kär? – Ja, det har väll alla varit nån gång i livet.
Har du sagt jag älskar dig till någon? -  Ja, många gånger.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jaa aa J
Har du haft något förhållande 2011? – Nepp


SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord?
– Nej men nästan.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej, tur det!
Har någon i din närhet dött? -  Nepp
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? – Nej, varför skulle det vara nödvändigt?
Har du varit i slagsmål? – Nej.. håller inte på med sånt. Bara töntigt när tjejer är med i slagsmål


PERSONLIGT.
Har du gjort? – huh? 
Har du skämt ut dig? – Ja, vem har inte? ;)
Har du ljugit för en vän? – Ja, och det är nått jag ångrat många gånger.
Har du varit ute en hel natt? – Japp, sommaren får gäääärna komma tillbaka
Har du blivit tagen av polisen? – Ne faktiskt inte, och det kommer förhoppningsvis inte hända heller.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – Jaa aa alltid lika mysigt!
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? – Absolut! <3


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
- Bäckadal
Har någon varit elak mot dig på skolan? - Nej!
Hatar du någon på din skola? – Nepp

Har du gjort något framsteg? – Ja gud ja!
Har du haft alla rätt på ett prov? – hahaha… ehm nej


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? – Ja massa!!
Har du förlorat en vän? – Hon har ju inte dött men jag har förlorat henne som kompis.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Aa J
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? – Nej jag ljuger inte för mina bästa vänner.
Har du haft en relation med en vän? – Relation? Inte mer än vänskap.

Har du många killkompisar? - Jaa, och det är glad över!
Har du någon vän som fått barn? – Nej
Ser du fram emot 2012 ? - Ja, detta året ska bli det bästa någonsin!! BRING IT ON!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback