Rosa, alla gillar rosa

Hej mina finisar! Jag har typ precis kommit hem från jobbet. Det första jag gjorde vara att förbereda maten.. herregud, så mycket som min mage har kurrat i helgen har den aldrig gjort.. Idag hann varken jag eller Rebecka äta nått på jobbet, det var så mycket folk. Men det gillar vi jätte mycket! :) Har varit väldigt roligt att jobba idag, första gången jag jobbar en söndag på A6 :) Imorgon är jag ledig, ska la förmodligen ha Twilight-Maraton med min kusin och bara ha det allmänt chill :)
Nu ska jag käka lite framför Vampire Diaries och vila lite, kanske springa på vårt löpband mamma beställde hem för nån dag sen. hehe
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback