Utbildning i Götet

Hej på er!
Är precis hemkommen från Göteborg, har varit där på en barista utbildning. Åkte dit klockan 9 i morse och anlände vid 7 nu i ikväll. Pappa var lite seg på att hämta mig, därför är jag sent hemma ;)
På utbildningen hade vi jätte kul och det gick hur bra som helst. Kan ju faktiskt erkänna att jag var riktigt nervös i början men insåg sen att det inte fanns nått att vara nervös över ;) Hemresan är ju alltid värst, då vill man bara hem och tiden går så sakta. Men skönt att få i sig lite mat innan det blir läggdags då jag börjar klockan 05.30 imorgon :) Äta jätte tidig frukost med pappa står nog på morgondagens ToDo-lista :)

Hoppas ni alla har haft en kanon fin Torsdag!
Hörs imon!
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback