6 Hours Left

Ska upp om ca 6 timmar men är inte ens trött.. Kan ju sova i bilen men hur mycket sömn kommer det bli då? Imorgon åker jag och min kära familj till Thailandia och är borta från snön i 2 veckor, så vi åker från Arlanda. Inte en aning om när flyget går men vi kommer ner till Phuket runt 7 tiden på morgonen (deras tid).
Jag hoppas allt är nerpackat, annars är jag rett körd när vi kommer fram. Det viktigaste (Bikinin, sminket och plattången) är nerpackat iallafall. Kläder med då såklart. Skriver imorgon igen när vi är på väg. Hoppas att det finns Wifi och sånt i lägenheten så jag kan låna pappas dator och hålla er uppdaterade. Massa bilder ska jag också försöka lägga upp :)
Ha det så göttans och sov så gott. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback