Pluuugg!!

sitter o typ pluggar nu.. går inte alls bra :( uuuusch jag orkar inte.
har typ saknad i kroppen, efter vad det vet jag inte. ! menmen

Idag i skolan hade vi matte prov,, gick la sådär, va ju as svårt.
va tänker dom med egentligen. att vi går på högskolan eller .. herregud!!
det va verkligen jätte många som tyckte de va svårt, men man får väll se hur det kommer gå ;P

just det, igår skulle jag gå ut o gå -.- och så börjar det ju
SNÖA, faan tänkte jag men jag fortsatte gå, och så blev det snöstorm men det va typ halva biten kvar hem så jag kämpade mig hem ! hehe så mina svarta leggings va inte längre svarta xD utan viita!





heeeeelt jävla sjuukt!!

så jag sörjde på kvällen med att baka muffins, titta på Hv som då förlorade och snackade med Danne :D
naaaaajs;)



hihi men nu ska jag fortsätta plugga o snart kommer amanda, så ska vi titta på hv :D så fasen ska vi se till att dom vinner!!!!!

Hörs senare :)

Puuuss

Kommentarer
EVELINA säger:

sv; ja typ xD ja vill uppdatera nu XD men ja orkar inte och ja vet inte va ja ska skriva xD

men vissa dagar skriver man as mycke :p

Jorå; ) de e la bra :D hur ere själv?

2010-04-22 | 18:52:36
Bloggadress: http://evelinaahli.blogg.se/
miiah säger:

sv: haha precis! ;D

vad hittar du på ? =)

kram

2010-04-22 | 19:01:06
Bloggadress: http://miijauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback