Andreas Carlsson

Godkväll på er!
Tycker ni det är kallt ute eller? ;) Vänta då tills denna nyheten kommer: Det kommer en is storm. DÅ jäklar blir det kallt! Uuusch!

Jag kom nyss hem från det kalla vädret, åh jag bara längtar tills isstormen kommer!! (Noooot!)
Va på A6 med Tanja, mamma och Fidde. Vi åt Julbord på IKEA fast det va lite besvikelse på julskinkan, den jag såg framemot, men annars va det as gott. :)
Samtidigt som vi va på A6 så lämnade vi tillbaka mina skor jag köpte i Gbg :( buhuu! Men fick istället 2 par andra.
Och såklart svängde vi förbi Bokia ;) Och vem va där? Jo, Andreas Carlsson från Idol Juryn ;) Så het är han. haha. Köpta hans första bok för 75:- sen fick jag hans andra bok GRATIS! Är man bäst eller är man bäst? ;) haha
So sweet! (a)
Nu ska jag titta på One Tree Hill. hihi (a)
Ha en toppen kväll så hörs vi imon.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback