Sitter hemma igen

E hemma igen nu :D
stack så fort som möjligt från Tanja för hennes lillasyster blev sjuk inatt :S:( poor little thing :(

Så nu sitter vi hemma i min källare och latar oss :)
Jag ska snart sätta mig o fila o måla mina naglar :) och Det blir ju såklart rosa :D favvo färgen :)



En liten rolig sak är att jag har gillat färgen rosa sen typ fyran eller femman. Det va en kille i min klass som jag va helt in love i som sa att han gillade färgen Rosa. Hihi. Då tänkte ju Daniella att hon skulle börja gilla färgen Rosa oxå :P hahaha. Började gilla rosa för killen jag gillade gjorde det. Gulligt eller vad ? :)

Vilken e eran favorit färg ?
Någon ni alltid har gillat, sen ni va små? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback