Svar på era frågor ! :) <3

Julia

* Hur tror du att ditt liv ser ut om tio år?

- Oj,, bra fråga :P ehm.. förmodligen har jag ett jobb som jag e nöjd med, vill ju starta ett Café så jag hoppas jag har öppnat ett då :) familj kanske jag har, en sambo jag älskar :)
ne ja vet inte. det låter konstigt detta men jag vet inte. Jag hoppas jag kommer överens med kompisar jag har tappat kontakten med :)
att jag e nöjd med mitt liv att jag inte har misslyckats med något

Evelina Forsberg

*
Vilka bloggar läser du?

- bland dom "stora bloggarna" läser jag Kissies, Kenzas, Fokis. Annars läser jag mina läsares bloggar dom som kommentera min och dom jag kommentera:) tycker det e roligt att se vad andra gör på dagarna när dom inte e i skolan :)

*
och vilka rekomenderar du ?

- Bland mina kompisar som jag känner rekomendera jag Tanja. Läser hennes varje dag :)
Annars läser jag:
F A N C Y , Veronica Berggren, Ness aah det va några iaf :) läser en hel del men dom va några utav dom :)

Nessie

*
Hur länge har du bloggat?

- Jag började för ett år sen nu i början av året när jag va utomlands var det en idiot som hade loggat sig in på min blogg och kommenterats andras bloggar och gjort ngt cepet med den så jag gjorde en ny nu i Januari :) så denna har jag haft sen nu i Januari då ;) hehe

*
Heter du Danni?

- Ne mitt rediga namn e Daniella :P Danni e mitt skemnamn :) Alla säger Danni man säger typ aldrig Daniella :)

daaniela

* Tre saker du inte kan leva utan?

- Hahaha fiin fråga :) Musik, har alltid musik med mig vart jag än går :P ,
Min mobil, kan verkligen inte leva utan den ;)
och mina underbara vänner. Det räknas som en sak va!? Vänner!? haha aah det får det göra :P

* Favoritlåt?

- Fireflies (Owl city), Lose Control (Timbaland ft JoJo), Replay (Iyas) det e många haha
men just nu e det "We are the world" med alla dessa amerikanska kändisar som sjunger för Haiti, den e så sjukt fiin <3

* Hur gammal är du?

- Jag e 16 :) fyller 17 i oktober "/ haha

* Syskon?

- Jag har en lillebror som fyller tonåring i sommar :P haha
och sen Tanja som räknas som min syster ;) hihi

Ness

* Varför började du blogga?

- Jag ville börja skriva som en dagbok fast ville visa andra vad jag gör på fritiden eller jag va tycker o tänker :)
Jag har alltid gillat att läsa andras bloggar sen ville jag börja skriva i min egna blogg och skriva om vad jag gillar att göra :)

* Hur ser dina framtids planer ut?

- Oj , vilka svåra frågor ni ställer:P haha
Jag vill ju som sagt starta ett eget litet café, flytta till en fiin lägenhet antingen utomlands eller ngn annan stans :) men jag vill helst bo utomlands typ i USA eller aah inte i sverige iaf tror jag . Iaf så som det ser ut nu men sen vet man aldrig vad som kommer ändras sen ;)

cassandra

* Vilken är din favorit serie?

- ONE TREE HILL :D:D helt klaaart ♥ är helt förälskad i det. haha



* Vad är din favorit mat?

- Oj, haha. svårt. Men jag älskar kött :P haha det har jag alltid gillat och kommer alltid att göra :)

* Är du kär?

- Ehmm.. inte nu men jag va kär i en kille i somras. kan ju säga att jag gick ner 10 kilo för honom x) haha jag vet att jag e konstig :P men nu e han tillsammans med en annan tjej :) så aah där rök mina känslor. eller jag har ju fortfarande känslor men jag vet ändå att dom båda älskar varann :)

* Vem har du bäst kontakt med i din familj?

- alla :P har la lika bra kontakt med alla i familjen :)

* Om du vann 1 miljon vad skulle det första du gjorde för pengarna vara?

- Nu tänker ni eller en del att jag e typ konstig men jag skulle skänka pengarna till dom behövande. Tex dom i Haiti, rädda barnen, aah dom barnen som verkligen behöver hjälp. Resten shoppar jag nog för :P hahaha




Så där va några frågor o svar :) hihi hoppas ni e nöjda med era svar :)

Kommentarer
Ness säger:

track för svaret;)

2010-02-22 | 22:29:13
Bloggadress: http://sness.blogg.se/
Louise säger:

fin blogg:)

2010-02-22 | 22:31:47
Bloggadress: http://anythingbutsimple.blogg.se/
F A N C Y säger:

Svar. Åh ja visst är de fina =) Hade en superrolig arbetsdag! Älskar mitt jobb :P



Vad roligt att du tipsade om min blogg! Tack =)

Gjorde du något skoj idag?

2010-02-22 | 22:34:54
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
Ness säger:

ja m¨r kanon sjd :D?

2010-02-22 | 22:37:25
Bloggadress: http://sness.blogg.se/
F A N C Y säger:

Svar. Jag jobbar på Scorett =)

2010-02-22 | 22:40:23
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/
Ness säger:

jo jag ska med göra det:D natti natti!

2010-02-22 | 22:45:21
Bloggadress: http://sness.blogg.se/
daaniela säger:

- härliga och bra svart:D

2010-02-22 | 22:45:42
Bloggadress: http://daanielab.blogg.se/
Tanja säger:

naaawww vad gullig du e min syster :D<3

2010-02-23 | 00:40:06
Bloggadress: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback