En dag avklarad..

14 kvar !!
Hahaha känns som om dessa dagar kommer gå långsamt fram..! Det e iaf min känsla.
Dagen idag gick segt men det va la för det inte va så mycket folk eftersom det va halvdåligt väder.. Inte lika roligt då kan jag förstå. Men imon hoppas jag på lite bättre så de kan finnas ngt att göra än att sitta på en stol eller bara stå med armarna i kors.
Det enda man gjorde typ va att stå så eller gå runt o städa där man redan har städat femtioelva gånger.. ;) haha blir lite ut tjatat då ;D haha
Imon börjar jag 14.45 o slutar 21.45 :) så ska få testa på att jobba sena kvällar :)
Men jag hoppas dessa 3 veckor går snabbt för jag vill till Halmstad nu :) ♥
Väldigt dåligt med bilder o det ska verkligen ändras på !!
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback