Hemkommen

Från jobbet e jag. Har ätit lite så en stund har jag varit hemma, har hunnit skriva en packningslista på vad jag ska ha med mig nu 3 veckor framöver :)  It's going to be Awesome !
Jag e ledig imon, det får jag då tacka o buga för :)
Men det ska då dock bli regn hela dagen så jag får väll sitta inne o njuta av ledigheten.
Ska oxå ta o packa in lite i husvagnen eftersom the Family åker på Fredag.
Bella kommer imon till mig, så ska hon få slinga håret på mig :)
Blond blir det eftersom jag vill bli ljusare. Sen får vi se om det blir kanon eller fail. haha. Men det kommer säkert bli bra eftersom de e made by Bella ;D
Men nu ska jag iaf gå o lägga mig hade jag tänkt.
Ni får ta o sova så underbart.
Pussar o Kramar ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback