Orkar inte

Heeej underbara människor! Va gör ni?
Själv halvligger jag i sängen, orkar inte göra ngt.. Är jätte trött.
Och imon börjar jag jobba på Cafféet, ska bli riktigt roligt. Bara att man har fått en vattenblåsa på stortån så kan knappast gå på foten:S inte alls skönt.
Gör hur ont som helst.. Jag får helt enkelt kämpa mig igenom :) det funkar nog :)
Jobbar klockan 10.15-18.45 imon :) Mmm ljuvligt :)
Ne, snart ska jag göra lite tacos :) Yuuummie (a)
Bild på Bellis♥ som e brun efter sin tripp med Jessica till Turkiet :D

Kommentarer
miiah säger:

sv: hihi tack så mkt, är jättenöjd :)

ikväll kollar jag på film o svarar lite på kommentarer då och då ;p



kram :)

2010-07-05 | 19:39:37
Bloggadress: http://miijauh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback