Sökas nytt

Kom  nyss hem från "jobbet".
När jag väntade på min buss på väg hem satte sig en kvinna i 45 års åldern kanske och frågade om jag hade varit o solat o badat, Nej sa jag o berättade att jag hade jobbat. Så frågade hon då om jag tyckte det va kul. Jag sa att jag tyckte det va kul men att det e jävligt dåligt betalt för att slita häcken av sig 5 dar i veckan.
Så frågade hon va jag fick i timmen, så sa jag 30 kronor. Och hon trodde inte sina ögon. Och det kan jag förstå.
För att jobba 40 timmar i veckan o få 30 kronor i timmen e helt sjukt.
Så jag fundera på att söka ett annat jobb imon, för jag vet ett ställe som behöver mer personal inne i stan så jag ska ringa in dit imon o höra med dom :) hoppas verkligen på att man får komma på en intervju o snacka med dom o kanske få ett annat sommarjobb..
Aja nog med ne negativa :)
Va i stan innan "jobbet" med Amanda o Tanja.
jag köpta mig ett linne o ett par as grymma glasögon inga solglasögon utan ett par helt vanliga glasögon ;) haha alla har ju typ sånna nu så jag ville oxå införskaffa mig dom ;D haha
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHHA!!!
Ni får hemskt gärna oxå skratta för jag tycker oxå jag ser sjuk ut i dom xD
Och en bild på linnet jag köpte :)
Nu ska jag sova,
Ska gå u o gå med Tanja imon :D
Hihi
Puuuuss! ♥

Kommentarer
Jakob säger:

feriepraktik är inget jobb, och alla vet om att det är uruselt betalt.



det är som det låter, praktik,

när jag praktiserade så fick jag 30kr per dag av skolan. ett tips är att skippa feriepraktik, inte värt att jobba så hårt för dom pengarna.



sök hellre ett riktigt jobb =)

2010-07-08 | 01:41:51
miijauh säger:

sv: tack, dem var goda med. ^^ tyvärr är alla slut nu hihi. allt bra? kram

2010-07-08 | 16:37:48
Bloggadress: http://miijauh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback