Solen tar all energi

Assa jag fattar inte att det e så sjukt varmt.
Det e lika varmt här som de e i Turkiet just nu. Helt sjukt.
Jag har iaf lite bilder från helgen som jag tänkte lägga innan jag ska ut o springa/gå.
Kommer ju dö i denna värmen !
I lördags jobbade jag från 10.15-14.15 och det va ett rent *******. Det va en bastu där inne vi jobbar, usch.
Va helt slut när jag kom hem, la mig i sängen o sov en stund. Ringde Bella så åkte jag en snabbis till henne.
Så åkte vi en sväng ner till Råslätt o köpte lite smått o gott (a) la oss när vi kom o tittade på Farsan . haha.
Åkte hem runt 23 efter att Bella o hennes syster tog ett kvällsdopp.
Så jag la mig i sängen direkt o sov. Sen skulle jag åka o ta ett kvällsdopp med Emelie, Jocke o Johan vid 2.
Fatta att det va sjukt varmt, äckligt varmt typ.
Inatt sov emelie hos mig (a) hade jätte mysigt.
Vi skulle åka till Hovslätt igår o köpa glass men det fanns inte den smaken vi ville ha så vi åkte en road trip till Ica maxi ;) haha
Men vi orkade inte åka hem så vi tog näste steg till Piren.
Bestämde oss för att döpa jönköpings city till Stockholm city . haha man får väll drömma sig bort eller ;)
Och så åkte vi hem så började det ju åska o blixtra :O shiiiit !
O jag hatar sånt !
Så jag o emelie gömde oss under vårat bord xD
haha vi e lite barnsliga ibland. höhö ;)
Nu ska jag ut o gå :)
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback