Bio imon

Nån mer som e trött än jag ?  haha
Kom iaf nyss hem från Emelie, har suttit hos henne o tjötat lite :)
Pratade lite om på fredag.
Imon blire då jobb en liten stund sen ska man till Barnarp, Bella kommer äntligen hem inatt ♥ have missed her!
Sen senare på kvällen drar Jag, Bella, Emelie o Ellen på bi. Kan ni gissa vad det e för film ? ;) hahaha Eclipse såklart som alla andra tittar på ikväll ;)
Jätte många som säger att den e sjukt bra så man får väl följa strömmen med den kommentaren imon då ;)
Ne nu ska jag krypa ner i min säng o sova.
Puss o Gonatt ! ♥

Kommentarer
miijauh säger:

sv: haha nej, gå upp sex på morgonen är ingen höjdare men man behöver pengar :)



min midsommar var väldigt bra ja, vi var i en stuga på landet med vänner och pojkvänner :) hur var din? =D kram

2010-07-02 | 18:50:15
Bloggadress: http://miijauh.tk
nathalie o ebba säger:

hej hej :D<3

följa varann via bloglovin ? =)<33

2010-07-03 | 16:56:39
Bloggadress: http://liveonetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback