En underbar dag i solen

Skulle äta i restaurangen på skolan idag, men det va ingen höjdare med maten.
Åt gravad lax med hovmästarsås till förrätt, nån fransk kycklinggryta till varmrätt och nån parfait till efterrätt. Ne, jag trodde det skulle va mer godare så de va lite synd.

Vi hade ingen matte idag o ingen svenska så vi slutade vid 13.20 så jag drig ner till stan med Amanda.
Fikade på Claras, satt ute o mös lite, för mig blev det Chailatte och en börpaj. Pajen va inte god (a) och pluggade inte ! Fy på oss ;)


Tittade så klart på Vickans bal. Åh dom va så sjukt söta tillsammans hon o Dennis (a)



Gud så underbara dom såg ut ! ♥

När jag ändå va inne i stan så passade jag på att köpa ett par shorts och ett linne.

Gina Tricot - 199:-


H&M - 89:-


Ne, ska ut med Vovven snart i det underbara vädret.

Ciao ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback