Sorry,,

guud,, jag hann verkligen inte skriva igår
kom hem senare än jag trodde.
Jobbade lite igår. hehe
Följde med Pappa o handlade efter, träffade Linus o hans pappa på maxi, haha galna va dom kan man säga:P
Kastade varor hit o dit;) haha



Efter så skjutsade pappa ner mig till stan för jag ville inte gå för det regnade o då typ förstör jag min skinnjacka,, inte bra att ha den i regn ;) hehe

Va o fikade med Bella o Malin. Blev Chailatte på Wayne's :D
Va verkligen jätte trevligt :)

När jag kom hem så mötte emelie mig på vägen. Skulle på fest senare så det va bara hem o fixa sig lite till.

Åh nu så sitter jag på mitt rum o smörjer in mina ben i coccos lotion. Mmmm va gott det luktar ;) haha

Emely kommer sen, så blire Party ikväll ;) haha
Kommer nog bli fett roligt ;) hahaha
Iaf när ni kommer se vad det e vi ska göra ;)

Skriver mer senare

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback