Onsdag-18årsfest och Halloweenfest

Hejsan bloggen !
Är hemma nu efter en heldag i Göteborg. Har varit en kanon dag! =)
Igår var man på 18 årsfest, det va jätte roligt. Träffade underbara människor :)
Gick senare till 8 glas där halloweenfesten skulle hållas. Men man fick stå i en sjukt lång kö och man kom ändå inte in. Så förbannad blev jag så jag gick fram till en kille och frågade om han ville köpa den för en 50 lapp. haha!
Men ni får lite bilder från Ikkas fest :)
Blev tyvärr inga bilder från halloweenfesten eftersom vi inte hann komma in innan jag var tvungen att åka hem för att orka gå upp idag ;)
Lite bilder från gårkvällen :)
Imon kommer förmodligen bilder upp på vad jag köpte i Göteborg :)
Ha en kanon kväll
Det ska jag, med Ghost Whisperer :)
Kram !

Kommentarer
emelieemelie säger:

jo allt bra här med :D vad gör du då?

2010-11-05 | 16:41:34
Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/
miijauh säger:

sv: tack, vi fick lägenheten :)

ja, det är helt okej här! hur är de själv? :) kram

2010-11-05 | 19:20:46
Bloggadress: http://miijauh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback