är tröttast i stan

Kom nyss hem, har varit och badat på rosenlund (för er som inte vet vad det är så är det ett ställe här i Jönköping där man kan bada, ett äventyrsland.) idag med Emelie :) riktigt skööönt !
Va så längesen man va där o badade, man kände sig riktigt lite när man lekte i vågorna. haha.
Jag typ drunknade i dom. :( inte okej!
Och är typ tröttast i stan och har sån väääärk i min arm så jag tror jag avlider ! Fy va ont det gjorde att ta sprutan :( och så ska man tillbaka om en månad för att ta den igen och sen igen om 5 månader. guuuud! jag kommer inte överleva :O hur ska det gå? Aa det återstå att se !?
Ska snart börja med att göra lite matte och sen läsa om Arbetsmiljö :) hehe så roligt som det kan bli ;)
Ha en kanon kväll och sov gott inatt (jag ska försöka) .
Kramar !

Kommentarer
julia säger:

http://juliadetextra.blogg.se



Frågostund avslutas på fredag, ställ din fråga !!! :D

2010-10-13 | 21:37:22
Bloggadress: http://juliadetextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback