En dag på konditori

Tjosan :)
Sitter hemma och ska försöka öppna mina läxböcker och läsa om naturkunskap eftersom vi har prov på tisdag :S
men mamma och Tanja sitter och tittar på Idol fundera på att gå ut och göra det oxå men orkar inte. har inte följt det så jag kommer inte veta vem folket är ;) haha bra eller hur ?
Så hur har eran dag varit ?
Min har varit bra, bara att jag haft lite huvudvärk men överlever ändå. :)
Hade konditori hela dagen så jag, elin och carro gjorde Smörgåstårta
hihi så duktiga (a) :D
Lägger in en bild på mig i mina kockkläder , haha bjuder på det.
Ha en fortsatt härligt fredag :D
Puss o Kram ! ♥

Kommentarer
jonna säger:

söt du e i kockmössa danni :)

2010-10-10 | 20:06:41
Bloggadress: http://aalltmellanhimmelochjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback