Klassfoto

Hejsan !
Sitter och pluggar ska snart make a call.
Ska försöka att bli klar med ett arbete och en läxa tills imon.
Idag så vaknade inte jag på direkt den bästa sidan. Vi hade klassfotografering. Kan meddela att en SÅN snygging tog fotot :O hahaha
Alla förbereder sig till fotot :)
Själv fick man stå på en stol längst bak :D har aldrig fått göra de, eftersom jag är så kort :( så det var på tiden :)
just det, såg Horton igår för första gången och kan säga att det va verkligen inte den sista heller. Gud va jag skrattade till den, jag grät så mycket skrattade jag. Herre gud ! En tecknad elefant som kan vara så roligt ;) haha det är då en film som rekommenderas för dom som inte har sett den!
Nu ska in i duschen och sen plugga färdigt lite.
Ska försöka att lägga mig tidigt ikväll :) Känner att jag behöver lite sömn och få bort alla tankar runt omkring!
Puss på er !
Godnatt ♥

Kommentarer
tilda-[Foto&Design] säger:

sv: Hahaha absolut..;)

2010-10-05 | 20:57:02
Bloggadress: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback