Något jag inte har gjort på flera år

Känns det som. Såg att det stod en liten lila burk i hyllan och började tänka "är inte det de smyckena jag gjorde när jag höll på med pärlor"? och det va det. Herre gud va längesen det va då man höll på med sånt. Fick faktiskt inspiration till att göra det igen, så på onsdag ska jag åka o köpa lite pärlor och sen göra en hemlig sak ;) hihi kommer bli roligt!

Iaf, har lite bildera att lägga upp från igår kväll :)
haha och helt plötsligt sitter jag i soffan med en bunke hemgjorda popcorn och tittar på film :) hehe känns ju inte så bra med tanke på att jag va ute en lång runda o gick med Tanja ;) haha
Men ni får sova så gott i natt och önska mig lycka till på argumentationen imon ;) hehe
Kram ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback